Idrottsprofiler

Motocross & Enduro

Här får du utvecklas som förare och ta nästa steg i din satsning.

Olins Motocross & Enduro

Olins Motocross & Enduro riktar sig i första hand till dig som har en uttalad satsning på din idrott och vill nå den absoluta eliten. Som elev på Olins Motocross & Enduro får du tillgång till crossbana, sandbana och endurobana. Du tränas flera gånger i veckan av våra erfarna instruktörer Anders Eriksson, Jesper Börjesson och Rikard Hansson. Våra schemalagda pass består både av träning på bana med motocross/enduro, fysträning och mek-kunskaper. Dessutom missar du ingen skoltid då ditt schema anpassas utifrån din utbildning och din idrottsprofil.

Idrottsprofilen finns i Tibro som har en lång historia som en plats för motorsport. Här har många stjärnor inom motocross och enduro fostrats – Kanske står du näst på tur?

Olins Motocross & Enduro finns i:

Hur anmäler jag mig?

Är du intresserad av att kombinera dina gymnasiestudier med fartfyllda motocross & enduroträningar?
Klicka på knappen och fyll i formuläret, så kommer vi kontakta dig för mer information.

Bilder från Olins Motocross & Enduro

Bläddra mellan bilder
Hugo och Emil påväg till träning
Träning på crossbanan