Studentboende

Våra studentboenden ligger i nära anslutning till skolorna och är till för dig som är elev hos oss på Olinsgymnasiet i Skara eller Sparresäter – perfekt för dig som vill lära känna kompisar på din nya skola.

Skara

Intill skolan i centrala Skara ligger vårt studentboende som är till för dig som är elev hos oss. Förutom trevliga studentrum, finns också gemensamma ytor som kök, matrum och sällskapsrum – perfekt för dig som vill lära känna kompisar i din nya stad och ha gångavstånd till allt man kan behöva. För att underlätta för dig finns ett matabonnemang att köpa till för kvällsmat.

Om du är intresserad av att hyra eller vill veta mer om vårt studentboende tar du kontakt med oss på info@olinsgymnasiet.se

Sparresäter

Intill skolan ligger vårt studentboende omgivet av skog och sjö på Sparresäters vackra egendom. Här kan du som är elev hos oss bo och studera med naturen precis utanför dörren.